Orange Love – czy warto zamówić usługę? Wasze opinie

Firma Orange to obecnie jeden z największych polskich operatorów telefonii komórkowej, który jednak specjalizuje się również w dostarczaniu internetu mobilnego, światłowodowego, jak i pakietów telewizyjnych.

Oferta firmy na pewno znana jest wielu osobom, ale być może nie każdy słyszał o dość ciekawej, według nas, usłudze Orange Love, która wręcz stworzona jest dla rodzin. Czym jest ta oferta, co w niej dostajemy i ile to w ogóle kosztuje?

Co to jest?

Strona główna usługi. Źródło: https://www.orange.pl/view/love

Orange Love to w zasadzie specjalny pakiet abonamentów skupiających w jednej usłudze kilka innych. Opcja wydaje się idealna dla rodzin, choć na pewno będą mogły z niej skorzystać również te osoby, które płacą abonament telefoniczny, za telewizję oraz internet i po prostu chcą zmniejszyć swoje rachunki.

Zasadza działania jest prosta, a więc im więcej usług się wybiera, tym niższa staje się łączna cena. Co bardzo ważne, nie trzeba być aktualnym klientem firmy Orange, aby skorzystać z tej usługi i obniżać swoje comiesięczne rachunki, co zresztą gwarantuje sam operator. Warto wspomnieć o tym, że firma może dzisiaj pochwalić się nie tylko rozbudowaną bazą klientów, ale także jednym z szybszych internetów światłowodowych w kraju, jak i bardzo rozbudowaną ofertą telewizji cyfrowej. Przyjrzymy się w takim razie temu, co tak naprawdę znajduje się w pakiecie.

Oferta dla klientów prywatnych

Połączenie w jedno abonamentu komórkowego, telefonu domowego, telewizji cyfrowej oraz internetu światłowodowego. Tak w skrócie można opisać tę usługę. Jak gwarantuje firma, zawarcie wszystkich tych abonamentów w jednej cenie powoduje znaczące obniżenie łącznych rachunków. Sprawdziliśmy to i faktycznie, po podliczeniu identycznych abonamentów z pakietu cena łączna była o wiele niższa.

Dobrą wiadomością na pewno jest elastyczność oferty. Nie musimy decydować się na korzystanie z wszystkich 4 opcji, jeśli tylko któraś z nich jest nam niepotrzebna. Mamy na stronie specjalny konfigurator usług, z którego pomocą dość łatwo dopasujemy je do własnych potrzeb, ale ofertę tak naprawdę można podzielić na 3 osobne zestawy, i są to odpowiednio:

  • najwyższy pakiet, w którym znajdziemy internet światłowodowy, kartę SIM do telefonu komórkowego, telefon domowy oraz telewizję cyfrową;
  • średni posiada 3 abonamenty w jednym i w stosunku do wyższej opcji nie ma tutaj telefonu domowego;
  • najniższa opcja to 2 usługi w jednym, a więc telefon komórkowy oraz internet domowy.
Szczegółowa oferta. Źródło: https://www.orange.pl/view/love

Jak widać, w każdym z tych pakietów mamy internet i tutaj ważna informacja, jest możliwość dopasowania prędkości łącza do własnych potrzeb. Oczywiście im szybsze łącze chcemy, tylko wyższa będzie cena. Należy jednak pamiętać o tym, że w tej ofercie Orange dostarcza internet światłowodowy i póki co można z niego korzystać na dość ograniczonym obszarze Polski.

W podstawowych pakietach mamy tylko jedną kartę SIM do telefonu komórkowego, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamawiać kolejne i tym samym objąć abonamentem telefonicznym w ramach jednego pakietu całą rodzinę. Jak gwarantuje operator, otrzymanie dodatkowej karty SIM jest bardzo proste, a abonament, który zostanie do niej przypisany tańszy niż w przypadku oferty standardowej.

Oferta przygotowana specjalnie z myślą o firmach

Przed chwilą wspomnieliśmy o pakietach dedykowanych osobom prywatnym, przede wszystkim rodzinom, ale okazuje się, że są one dostępne również dla dużych firm. Na czym polega różnica? W przypadku firm pakiet składa się z telefonu komórkowego oraz bardzo szybkiego internetu światłowodowego, ale za to tutaj w ramach jednego abonamentu dostajemy 2 osobne karty SIM, co na pewno jest bardzo atrakcyjne.

Pakiety oraz ich cennik

Chyba wystarczy już tej teorii, prawda? Czas sprawdzić, co faktycznie znajduje się w pakietach. Zacznijmy może od tych, które przygotowane są dla osób prywatnych.

W ramach najwyższego pakietu, z 4 usługami w jednym, dostajemy odpowiednio:

  • internet 100, 300 lub 600 Mb/s (do wyboru);
  • telefon komórkowy z nielimitowanymi rozmowami, wiadomościami oraz internetem 5GB;
  • telefon domowy bez limitu rozmów;
  • 103 kanały telewizji, w tym 47 w jakości HD.

Pakiety różnią się jedynie szybkością internetu i zapłacimy za nie, odpowiednio od najwolniejszego internetu, 99,99 zł, 109,99 zł lub 119,99 zł.

Jeśli nie chcemy korzystać z telewizji to możemy wybrać opcję bez niej przy identycznych warunkach pozostałych usług do tych, które opisaliśmy przed chwilą. W tym przypadku jednak mamy do wyboru tylko internet 100 Mb/s lub 300 Mb/s, a cena wynosi odpowiednio 79,99 zł lub 89,99 zł miesięcznie.

Urządzenia. Źródło: https://www.orange.pl/view/love

Możemy również wybrać jedynie telefon komórkowy oraz internet, za co miesięcznie będziemy musieli płacić prawie 80 zł. Oczywiście należy pamiętać o tym, że wszystkie wspomniane ceny dotyczą opcji bez samego urządzenia, a więc telefonu komórkowego. Chcąc zamówić również telefon musimy liczyć się z płaceniem rat za niego, które oczywiście podniosą nam łączną opłatę.

Prosta oferta przygotowana dla firm

W przypadku firm oferta jest dużo prostsza i bardziej przejrzysta. W ramach podstawowej usługi Orange Love dla firm dostajemy 2 karty SIM z nielimitowanymi połączeniami oraz wiadomościami, a do tego szybki internet światłowodowy w cenie 84,88zł +VAT.

Za dodatkowe 15 zł można wykupić sobie pakiet rozmów na terenie Unii Europejskiej. Można również dokupić kolejne karty SIM, płacąc miesięcznie za każdą z nich 19,99 zł + VAT. Ostatnią opcją jest podniesienie prędkości internetu, która standardowo wynosi 100 Mb/s. Jeśli chcemy 300 Mb/s to dopłacimy miesięcznie 8,13 zł + VAT, a za najszybszy internet do 600 Mb/s dopłacimy 32,52 zł + VAT.

Opinie klientów

Dla pewności sprawdziliśmy również opinie, które klienci operatora korzystający z tej usługi dość powszechnie zamieszczają w internecie. Ludzie zazwyczaj chwalą sobie nie tylko niższą cenę przy korzystaniu z kilku abonamentów, ale przede wszystkim dużo większą wygodę, gdyż zamiast kilku rachunków, płaci się jeden zbiorczy.

Klienci chwalą sobie także doskonałą stabilność internetu, dużo ciekawych kanałów w telewizji cyfrowej oraz brak problemów z zasięgiem telefonii komórkowej.

Czy warto zamówić?

Nie da się oczywiście tak jednoznacznie ocenić, czy usługa faktycznie jest godna uwagi. Jej największą wadą jest z pewnością to, że w każdym z pakietów musimy korzystać z internetu i jest to internet światłowodowy, a więc wciąż mało rozwinięty w naszym kraju. Jeśli jednak tylko znajdujemy się w jego zasięgu, to według nas warto skorzystać z kalkulatora opłat, który dostępny jest na stronie operatora. Naprawdę może się okazać, że przechodząc do Orange i łącząc kilka usług w jedną, będzie można sporo zaoszczędzić.

Click to rate this post!
[Total: 177 Average: 2.8]

Orange Love - opinie z forum:

  1. cdg0 pisze:

    hej, a nie ma jakiejkolwiek możliwości zamówienia pakietu bez internetu? Akurat jest mi on kompletnie niepotrzebny bo mam lokalnego, osiedlowego operatora, który daje dobre łącza w fajnej cenie.

  2. photoyoung pisze:

    Interesuje mnie jedna sprawa, na jak długi okres czasu trzeba się wiązać z nimi umową? Orientuje się ktoś bo nie mogę znaleźć informacji na stronie.

  3. woloch_noname pisze:

    nie wiecie czy mają może jakieś fajne telefoniki do tych abonamentów w rozsądnej cenie? Szukam czegoś w miarę wydajnego, bo lubię sobie pograć. Piszcie proszę co polecacie 😉

  4. mi75dha53sle9k pisze:

    chyba najrozsądniejsza oferta tego operatora, gdyby ktoś pytał

  5. mi75dha53sle9k pisze:

    dzięki za link do promocji

  6. Anonim pisze:

    Lipa, mam Orange love internet +telefon komórkowy a za stacjonarny muszę płacić oddzielnie żenada .

    1. Anonim pisze:

      Idź do salonu i połącz usługi. Dziwne że płacisz osobno.

  7. Anonim pisze:

    Denerwujące, jest wydzwanianie w sprawach umowy, naciskanie na przyjęcie usługi, której nie potrzebuję. Umowę mam zaktualizowaną na 24 m-c.

    1. Anonim pisze:

      wyłącz Sobie zgodę na Marketing

  8. Anonim pisze:

    Mamy pakiet orange love extra .
    Nie można wykonać połączeń z telefonu stacjonarnego , komunikat „połączenie nie może być zrealizowane ” .
    Sprawdziłam płatności , faktura zapłacona 10 dni przed terminem.
    Zgłosiłam na czacie i taka odpowiedz :
    „Sprawdzamy poprawność działania Twoich usług, poczekaj chwilę.
    Jeżeli przyczyna uszkodzenia leży po Twojej stronie to naliczymy op�atę za wizytę serwisanta 49 zł lub za naprawę 129 zł”

    Postraszyli ? Bój się zgłaszać bo zapłacisz ?
    Żenada . Gdybym wybrała w czacie że chcę podpisać nową umowę to myślę że za sekundę był by telefon konsultanta z ofertą 🙁

    1. Anonim pisze:

      Dokładnie tak:)
      Nie interesują się problemem klienta, chyba że chcą mu „sprzedać” nową opcję tym samym wydłużając mu umowę, czego chyba nie stosuje żaden inny operator!

  9. Anonim pisze:

    Zastanawiam się nad pakietem ORANGE LOVE 149.99 zł.internet telewizja tel.stacj.i komórkowy ale mam obawy. Pod adresem nie ma swiatłowodu. Podłączenie po kablach tel.jakI bezie przekaz czy nie będzie zakłócen w odbiorze telewizji i poł.telefoni komórkowej..

    1. Anonim pisze:

      5gb pakietu w telefonie to jest śmieszna ilość w dobie mediów społecznościowych, pożerających dane aplikacji

  10. Anonim pisze:

    Witam!
    oferta Orange Love (jak i obsługa klienta, zgłaszanie reklamacji oraz oczekiwanie na naprawę) jest najgorszym wyborem. Telewizja nie odbiera już od ponad dwóch miesięcy, Internet jest „super” wolny. Fachowcy od naprawy nie mogą dotrzeć do klienta od ponad tygodnia. Dzwoniąc na infolinię-nic się nie dowiesz tylko wymówki i obiecanki. Ale opłaty pobierają choć nie wywiązują się z umowy. Odradzam wybór, lepiej sprawdzić innego operatora w swojej okolicy.

    1. Anonim pisze:

      Orange. 300Mb/s.
      Love2. 99,99. 300Mb/s.

  11. Anonim pisze:

    4 karty+ Internet+ tv. Ile będzie kosztować..? Może ktoś wie?

    1. Anonim pisze:

      Wybrany pakiet orange love, np. światłowód 100 + TV + stacjonarny + 1 karta sim kosztuje 99,99zł miesięcznie (w Warszawie minus 20zł, w domach jednorodzinnych plus 15zł). Każda kolejna karta sim bez limitów +20zł miesięcznie. Nie ma oferty bez stacjonarnego.

  12. Anonim pisze:

    Mam Love z dodatkową kartą sim od 2 lat za 99 zł i wszystko gra.

  13. Anonim pisze:

    Omiijajcie Orange love z daleka, naliczają opłaty za sam kontakt z infolinią, za wizytę technika oczywiście do uszkodzenia z ich winy 129 zł, wszelkie reklamacje rozpatrują na NIE, ja nie czytałam opinii przed decyzją zainstalowania tego pakietu ale każdy kto to przeczyta niech weźmie pod rozwagę czy chce tracić czas, zdrowi i pieniądze i nie mieć usług, których oczekiwał.

  14. Anonim pisze:

    Orange 300Mb/s. Love2 99,99. 300Mb/s.

  15. Anonim pisze:

    Jestem w sieci orange nie pamiętam od ilu lat , chyba gdzieś 15. Jestem z ich usług zadowolona, ale najgorsze jest to że bardzo są natretni jak się umowa kończy. Telefon non stop. Proszę uważajcie na rozmowy telefoniczne z siecią orange. Proponują to czego nie ma w danym pakiecie. Najlepiej załatwiać tego typu sprawę osobiście w salonie.

  16. Anonim pisze:

    Dawniej usługa działa znakomicie , odkąd połączyli telefon stacjonarny z internetem jest totalna katastrofa . Internet rozłącza non stop,przez co stacjonarny telefon nie działa . Sama obsługa tragedia , zgłaszam uszkodzenie , dostaję wiadomość że technicy przejadą po czym kolejny sms że uszkodzenie zostało naprawione a żadnych techników nie było !!!!! Godzinę , dwie Internet działa i znów to samo a tu weekend a obsługa od poniedziałku do piątku w godzinach od do….. Omijajcie to dziadostwo szerokim łukiem . Niestety umowę mam na dwa lata i nie mogę z tym nic zrobić bo poszłabym w cholerę od nich. Ktoś miał podobny przypadek ? Można to jakoś reklamować? Przecież płacę a nie korzystam w pełni za to, za co płacę – powinni robić korekty i zwracać pieniądze

  17. Anonim pisze:

    Dziwią mnie te złośliwe komentarze ,z mojego doświadczenia nie mam zastrzeżeń do usług Orange

  18. Anonim pisze:

    Od trzech lat korzystam z usług Orange i jestem bardzo zadowolona- Internet, 3 numery komórkowe, tel. stacjonarny, telewizja. Wszystko działa świetnie. Ani przez chwilę nie poczułam się oszukana czy naciągana ). Ale wszystkie formalności rzeczywiście załatwiam w salonie ( polecam w galerii Biała w Białymstoku – szczególnie Panią Beatę ). Tak więc powyższe negatywne opinię trochę jadą mi trolami:(

  19. Anonim pisze:

    Koniecznie do Pani Beaty i to biegusiem nie ma nikogo tak dobrego, reszta to nieudolne analfabetki .

  20. Anonim pisze:

    Jestem w Orange love od roku. Wszystko gra ale stacjonarnego nie podłączyłem, nie potrzebuje. Niestety nie ma opcji bez stacjonarnego.

  21. Anonim pisze:

    Najbardziej mnie wkurza te zmuszanie wszystkich klientów do zawierania umowy na 2 lata.A potem robią co chca.I doprosić się czegoś jest trudno.Nie ma jak w NETI.Byłem 2 lata u nich.Tam z kolei było tak że jak rezygnowałem z ich usług bo musiałem to w ciągu miesiąca rozwiazaliśmy umowę.I o to chodzi.Jeszcze policzyli mi 19 zł za używanie telefonu za 2 mce.

  22. Anonim pisze:

    Ja namówiłam moją mamę na skorzystanie z oferty Love Standard (internet, telefon stacjonarny + komórka, tv). Od początku umowy, czyli od dwóch miesięcy kontakty z Orange to droga przez mękę, naliczanie opłat, których nie było w umowie (lub zostały wpisane drobnym druczkiem, a konsultant o tym nie wspomniał). Przy uruchamianiu dekodera okazało się, że dekoder jest za daleko od telewizora. Musieliśmy na własną rękę zakupić i poprowadzić kabel, bo wyglądało na to, że odbioru nie będzie. Jak na współczesne standardy- wiele minusów. Ja w każdym razie nie polecam

    1. Anonim pisze:

      Tragedia… Zostaliśmy naciągnięci, bo zrezygnowaliśmy z usługi, z której byliśmy zadowoleni na rzecz tego badziewia. Kontakt z obsługą telofonicznie to jakaś kpina. Ustalenia co do podłączenia telefonu były inne, a technicy zrobili i tak po swojemu i chcieli naciągnąć dodatkowo na 129zl za dodatkowy przyjazd i poprawę spartolonej roboty. Telefon i tak nie działa poprawnie, jakość połączeń zostawia wiele do życzenia, przerywa często, nie słychać wyraźnie rozmówcy. Od miesiąca temat nie załatwiony. Telewizja niby ok, ale strasznie się wiesza, widać że sprzęt budżetowy. Zdecydowanie nie polecam.

  23. Anonim pisze:

    Po przeczytaniu powyższych opinii, niestety te negatywne potwierdzam chociaż w każdym przypadku są różne. W moim przypadku internet i telefony kom.(2szt.) OK, z tel. stacjonarnego nie korzystam, natomiast TV totalna katastrofa. Długi czas włączania, zawieszający, zanikający obraz i głos, kontakt z Orange fatalny. Ogólnie nie polecam.

  24. Anonim pisze:

    Witam ja jestem użytkownikiem love standard od 5 miesięcy u mnie na razie wszystko działa dobrze tylko nie wiem czy korzystając z telefonu stacjonarnego mogę dzwonić do USA na telefon stacjonarny bez dodatkowych opłat dziękuję za odpowiedź pozdrawiam

  25. Anonim pisze:

    Nie polecam problemy z zasięgiem w telefonie, tv dramat programów tyle co na naziemnej telewizji zawieszający się dekoder. Otrzymanie pomocy z ich strony graniczy z cudem chyba że umowa się kończy

  26. Anonim pisze:

    Czy ktoś się orientuje jak aktualnie działają te ich bezprzewodowe dekodery, jak z prędkością internetu i działaniem samego routera – macie jakieś zastrzeżenia? 2 lata temu zmieniłem ich usługi na upc bo już nie mogłem zdzierżyć tego badziewia no i naliczania dodatkowych opłat z choinki. Jednak teraz dostałem ciekawą ofertę i zastanawiam się czy coś się zmieniło na lepsze? Komórki mam w orange od lat i wszystko jest super.

  27. Anonim pisze:

    Przy zawieraniu aneksów do umowy pani z salonu zaproponowała mi
    ofertę Orange Love dla Fim. Miałem płacić kwoty abonamentu jak wcześniej, Gdy otrzymałem 1 fakturę okazało się że dopisano mi 2 kart SIM i kilka dodatkowych usłg za które przez 2 miesiące nie płacę ale jeśli ich nie wyłączę po pózniej będe płacić, Poszłem do salonu , pani coś po pstrykała i powiedziała,ze do nastepnego miesiąca będzie już dobrze, Niestety w dalszym ciągu płacę większe kwoty , pani z salonu poszła na zwolnienie lekarskie a pozostali pracownicy twierdzą że nic nie mogą zrobić, nie polecam tego operatora, Są mili gdy chcą pozyskać klienta a później mają go w nosie, Rozczarowany

  28. Anonim pisze:

    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi komentarzami. Od 2 miesięcy , kiedy byłam zmuszona do zawarcia nowej umowy ( z powodu śmierci męża, na którego była zawarta poprzednia umowa) to po prostu „droga przez mękę” A otrzymana wczoraj faktura zbiła mnie z nóg. Za Orange Love Standard wystawiono mi fakturę na kwotę prawie 268 zł. Mam tylko nadzieję, że to pomyłka! Po zainstalowaniu nowego modemu internet działał tylko kilka godzin! Na naprawę czekałam około miesiąca. Telefon stacjonarny podłączono po prawie 30 dniach. Jak mogłabym zrezygnować bez kar, już by mnie nie było!!! A z opinii innych użytkowników już wiem, dlaczego mam ciągle zakłócenia w telewizorze i telefonie stacjonarnym!

  29. Anonim pisze:

    Czy mogę odmówić przyjęcia umowy od kuriera , chodzi o aneks o przedłużenie umowy o internet Orange Love ,czy też przyjąć umowę i iść z nią do salonu stacjonarnego .

  30. Anonim pisze:

    Odradzam usługi w firmie Orange. Zanim podpiszecie aneks lub umowę zastanówcie się 100 razy . Za namową Doradcy w salonie w Białymstoku moi rodzice zmienili pakiet na Orange Love w promocji Love Standard 2/19 . Jedna wielka żenada – internet który działa jak chce, telefon stacjonarny – rozmowy są często zawieszane lub całkowicie przerywane ( opłata za każde połączenie na komórkę pomimo , że rodzice mówili , że zależy im na nielimitowanych w ramach abonamentu i tak mieli przed podpisaniem tego nieszczęsnego aneksu ). Reklamacje są odrzucane , nie wyrażają zgody na powrót do poprzedniego pakietu. Chcąc odstąpić od aneksu w ciągu 7 dni od podpisania uzyskali informację w salonie , że umowę można rozwiązać tylko z Doradcą z którym została zawarta a Doradca jest na urlopie. Brak jakiejkolwiek empatii, zrozumienia a przede wszystkim etyki sprzedaży. Po ponad 30 latach terminowych opłat za rachunki telefoniczne tak firma dziękuję swoim Klientom „wciskając ” ludziom starszym pakiet którego nie potrzebują bez możliwości zmiany przez 24 m-ce. Moi Rodzice czują się oszukani ponieważ ich wizyta w salonie dotyczyła możliwości obniżenia opłat a co dostali w zamian ? Płacąc wcześniej 108 PLN za poprzedni m-c przyszły dwa rachunki 110 PLN i 73,12 PLN . Doradca oczywiście nie ma sobie nic do zarzucenia przecież pakiet który zaoferował jest bardzo korzystny – tylko ja pytam dla kogo ? Na pewno tego tak nie zostawię i jestem już umówiona z Rzecznikiem Praw Konsumenta .

  31. Anonim pisze:

    Korzystam z pakietu tel. stacjonarny, internet , tv ale tylko do końca „przymusowego przypisania chłopa do ziemi”. Korzystanie z tv to stałe nerwy bo jakiś idiota co dwa tygodnie i na dwa tygodnie zmienia ustawienia tak , że nie można przestawić programu np . z 233 na 234 jednym plusem tylko trzeba wyciskać klawisze kolejno .Na 235 też od nowa , i z pozostałymi tak samo. Myślę o rezygnacji z tej usługi.

  32. Anonim pisze:

    Telewizja internetowa nie działa, cały czas przerywa, płacimy za telewizję internetową a oglądamy naziemną, to jest skandal,

  33. Anonim pisze:

    Omijać szerokim łukiem problemy z rozwiązaniem umowy i zachowaniem nr telefonu

  34. Anonim pisze:

    U mnie przez telefon namówili mnie na pakiet Orange Love w domu jedn. (internet, tel. kom, tel. stac., tv). Uzgodniłem oplatę za wszystko 105 zł. A przysyłają mi umowę gdzie jest płatność 115 zł. Są niepoważni. Tym bardziej że rozmowa jest nagrana.

  35. Seby pisze:

    Wlasnie mialem juz dwie rozmowy z konsultantem i po przeczutaniu was ych negatywow mi to wustarczy dziekuje za info,ale zdecydowanie nie podpisze umowy z orange.;)dzieki

    1. Anonim pisze:

      właśnie skończyłem rozmowę z konsultantem na pakiet orange love standard za 109,99. Bo właśnie technik będzie u mnie dokonywać przyłącza światłowodu 27 ,12,2021 . nie wiem czy muszę podpisać umowę właśnie z orange. czy jest inny operator światłowodu ?

  36. Klient Orange pisze:

    Mamy wykupiony pakiet Orange Love. Problemy techniczne (brak sygnału, komunikaty błędu, etc.) pojawiają się regularnie co kilka tygodni. „Wsparcie” w temacie ich rozwiązania to jakaś żenada! Na zgłoszenia odpowiada automat, trzeba się przypominać i dopraszać jakiejkolwiek reakcji. Zdecydowanie odradzamy operatora klientom indywidualnym!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.