DaWanda – produkty unikalne, ręcznie robione. Warto kupować?

DaWanda – produkty unikalne, ręcznie robione. Warto kupować?
2.7 (53.33%) 9 votes

dawandaDaWanda – internetowa platforma handlowa działająca od 2006 r. z siedzibą w Berlinie, skupiająca sprzedawców i nabywców przedmiotów unikalnych, ręcznie robionych i niedostępnych w sieciach handlowych. Swoją markę mogą tu budować startujący na rynku projektanci i designerzy. Założycielami serwisu są Michael Puetz i Claudia Helming.

Serwis skupia 340 000 projektantów, wystawia około 5,7 milionów produktów i posiada ponad 6,2 milionów użytkowników. Działa w 15 krajach, w Polsce od 2012r.

DaWanda - opinie z forum:

  1. Świetny pomysł z tym serwisem, brakowało czegoś takiego fajnie że jest u nas, kopalnia pomysłów na prezenty, świetne ubrania dla dzieci, zwłaszcza podobają mi się bluzy i czapki

    Odpowiedz
  2. szukam czegoś na prezent ślubny, widziałam w ofercie przepiękne obrazy i poduszki, ale zastanawiam się jaka jest jakość materiałów i tkanin, z których są zrobione?

    Odpowiedz
  3. Ja to nie wiem czy bym kupowała takie rzeczy na prezent ślubny, lepiej kup biżuterię, zegarek albo ciekawą lampę, np. taką z butelki albo budkę telefoniczną

    Odpowiedz
  4. zgadzam się, a jak nie trafisz w gust nowożeńców z wystrojem mieszkania? Lepiej kupic coś bezpieczniejszego, tu jest dużo pomysłów i rzeczy z których możesz coś wybrać, albo coś takiego uniwersalnego kup, pościel na przykład, ja dostałam na slub od mojej ciotki właśnie obraz, święty żeby nie było, no i wieszam go tylko wtedy jak ciocia przyjeżdża z wizytą, na szczęście rzadko wpada, więc obrazek stoi za szafą i kurz zbiera 😉 poszukaj na stronce „pomysł na prezent” tam są podpowiedz co na jaką okazję i komu kupić

    Odpowiedz
  5. a jakie marki tu sprzedają? bo jakoś nie widzę tak zachwalacie a niczego ciekawego tu nie ma

    Odpowiedz
  6. Dziewczynooo, to jest sklep z rękodziełem haemy i inne dziadostwo to sobie w sieciówkach szukaj

    Odpowiedz
  7. dzięki za odpowiedzi, a jak już zamówię to długo muszę czekać na przesyłkę?

    Odpowiedz
  8. Jak zapłacisz to już szybko, chyba że za pobraniem to też szybko;)

    Odpowiedz
  9. a ciekawe jak z jakością rzeczy sprzedawanych tutaj, sprawdza to ktoś od nich? Bo czytałam że tam kto chce to może wystawiać rzeczy, to tak trochę w ciemno się kupuje, no nie?

    Odpowiedz
  10. A w innych to jak kupujesz? Nigdy nie masz 100% gwarancji,dopóki towaru nie dostaniesz, taka prawda

    Odpowiedz
  11. jakie są wasze opinie o tym sklepie??? warto tu kupować???

    Odpowiedz
  12. Bardzo fajny sklep, super rzeczy mają, bo w tych naszych sieciówkach to same nudy, wszystko podobne :P:

    Odpowiedz
  13. zgadzam się, już mi się nawet nie chce chodzić i grzebać w tych wieszakach, całym rokiem to samo wisi

    Odpowiedz
  14. no fajny, nie widziałam wcześniej ale moje kolerzanko linkuja na fejsie to weszłam zobaczyć, fajne majo sukienki i torebki ta z frendzlami fajna jest ;d

    Odpowiedz
  15. Ten serwis to rewelacja, zajmuję się od kilku lat rękodziełem, robię bransoletki, naszyjniki, kolczyki i świece, wcześniej wystawiałam na olx i allegro, ale tam to wszystko jest mydło i powidło i fajne rzeczy giną w gąszczu byle czego, tutaj w końcu jest miejsce dla artystów w dodatku na niską prowizję, polecam!

    Odpowiedz
  16. Czy ubranka dla dzieci z serii Eko rzeczywiście są eko? Ktoś sprawdził?

    Odpowiedz
  17. Rzeczy mają tutaj piękne, ale i ceny też piękne 😉 nie każdego stać niestety :/

    Odpowiedz
  18. to se idź do sekenhendu jak sie nie podoba haha!!!

    Odpowiedz
  19. a mnie się wydaje, że ceny są zróżnicowane, każdy znajdzie tu coś dla siebie wystarczy poszukać 🙂

    Odpowiedz
  20. kochana te ceny to i tak niskie, tu kupujesz od razu od producenta nie idzie przez jakieś hurtownie jedną czy drugą bo byś musiała jeszcze marżę zapłacić

    Odpowiedz
  21. taaa ja chciałam bluzkie-nietopeża kupić to musiałam tydzień czekać bo koloru nie mieli, no ciekawe bardzo 😛 akurat koloru nie mieli sciema jak zwykle

    Odpowiedz
  22. czym wy się tak podniecacie? Wszędzie pełno badziewa i w sklepach i w internecie…

    Odpowiedz
  23. nie wiem czym się tak zachwycacie, miejsce jak wiele innych, też pełno tu wszystkiego, fakt są to rzeczy unikalne, ale pomysł na serwis żywcem ściągnięty z etsy, trzeba dobrze pogrzebać w necie zanim zaczniecie pieśni pochwalne, opinie mocno na wyrost

    Odpowiedz
  24. a wiecie ze tera jest promocja 40 procent na płascze, szale buty i torby ja kupiłam se taki fajny komin i jestem mega zadowolona :):):)

    Odpowiedz
  25. etam pujdzisz na bazar i tam masz za 20 zeta bluski a tutaj drgie jakieś ;/

    Odpowiedz
  26. no ciekawe gdzie na bazarze kupisz za 20 oryginalną bluzkę???? ja tu swojemu misiowi na walentynki kupiłam tu fajny kubek, był przeszczęśliwy …i tak mi dziękował, wiecie o co kaman 😉 hihi

    Odpowiedz
  27. dziewczyny a co polecacie dla chłopaka na preznet? Mój nażeczony ma w kwietniu urodzinuy i nie wiem co mu kupić :/

    Odpowiedz
  28. no ja też się właśnie zastanawiam? tylko mój to ma za tydzień, ciekawe czy zdąży dojść paczka?

    Odpowiedz
  29. Laska było już o tym gdzieś wyżej, zajrzyj tam na stronie jest zakładka „prezenty” jest wszystko dla wszystkich 🙂

    Odpowiedz
  30. heja a jak jest ze zwrotami? jak się okaże że w rozmiar nie strzeliłam, nie ma problemu? A rabaty też dają?

    Odpowiedz
  31. A widzieliście jakie śmieszne rzeczy dal zwierzaków mają? Haha kupię swojemu futrzakowi taki psi bufet, miski na stojaku hehe, jak psi arystokrata będzie 😉

    Odpowiedz
  32. słitaśne są pidżamki dla dzieciaczków zwłaszcza te z uszkami takie mięciusie, chcę kupić mojemu siostrzeńcowi tylko ciekawe jak będzie po praniu wyglądać?

    Odpowiedz
  33. Ale wy jestescie normalnieeee do garow baby a nie plotkujecie o szmatach ;/ obiad sam się nie zrobi xD

    Odpowiedz
  34. To zależy od sprzedawcy, z nim musisz nawiązać kontakt w razie problemów z towarem, z doświadczenia wiem, że nie ma problemu jak nie pasuje rozmiar to po prostu wymienią, a jak nie odpowiada produkt to nie wiem, nie miałam takiej sytuacji, u mnie wszystkie zakupy trafione 🙂

    Odpowiedz
  35. niektóre butiki szują na miarę, nie musisz się martwić o rozmiar tylko wysyłasz im swoje wymiary itp.

    Odpowiedz
  36. zamawiał ktos u nich kubki? Jak pakują? W jakim stanie docierają do nabywcy? Nie potłuczone?

    Odpowiedz
  37. ile się czeka na paczkę? Bo piszą dzień czy dwa, ciekawe czy to prawda?

    Odpowiedz
  38. jak się dodaje przedmiot na aukcję?

    Odpowiedz
  39. masz na dole strony Portal sprzedawcy tam jest wszystko opisane

    Odpowiedz
  40. Poszukaj odpowiedzi na swoje pytania na forum DaWandy albo na ich stronie na fb

    Odpowiedz
  41. ok dzięki na fejsie to widzę dużo fanów mają ponad milion !!! ;O

    Odpowiedz

Dodaj komentarz